fredag, september 09, 2011

Lite Kalabalik

Igår packade vi upp en leverans med Lite Kalabaliks fantastiska armband och ringar. Spana in godbitarna här!

Jag föll direkt för armbandet Lite Ebba, en färgklick till en i övrigt nedtonad klädsel.

Lite Kalabaliks smycken har setts lite här och var på sistone. Här på vår favorit Hollywood-fru Maria Montazami och bloggerskan Mogi.

Tant Johanna på ELLE interiör gillar Lite Kalabalik.

Likaså Anna-Malin som skriver Helt Enkelt.

Och även Sofis Mode tipsar om Lite Kalabalik.

Upplagd av Annika.

5 kommentarer:

  1. De är såå fina, har spanat på dem länge. Svårt att välja färg bara! Lyxproblem!

    SvaraRadera
  2. I know, alla är snygga men passar förstås till olika klädsel.
    Kom gärna in i butiken för att testa om du har möjlighet!

    SvaraRadera
  3. Liiite OT-fråga här, men hoppas att det går bra ändå.

    Har ni funderat på att ta in Lipstick Queens produkter? De har underbart härliga läppstift — speciellt deras Saint-kollektion och Jean Queen-stift. Även Medieval är rätt häftig faktiskt.

    Läppstiften glider mjukt på läpparna, stannar lääänge, återfuktar och ser absolut underbara ut (Har själv Saint Coral och det ser bara 'freshly bitten' ut). Sedan så kommer de i härligt designade förpackningar – vilket bara kan ses som ett plus! =)

    Här borta hittar ni dem: http://www.lipstickqueen.com

    Hoppas på att få se lite av dem på Accessora *håller tummar och tår*

    SvaraRadera
  4. Jag älskar accessoarer, framför allt ringar och halsdukar. Jag har hittat en video som de flesta som älskar halsdukar skulle titta. Kolla i min blogg.

    SvaraRadera
  5. > Wooster,
    Oj! jag har missat din fråga, sorry sent svar!

    Jag har spanat på Lipstick queen tidigare faktiskt men sedan glömt av det. Tack för påminnelsen, ska ha det i åtanke när vi plockar in nytt.
    Kom gärna med sådana här tips, gillar att höra vad ni vill se här oss oss!

    SvaraRadera