torsdag, september 06, 2007

CLEANs nya parfymer


Lather och Warm Cotton heter de två nya parfymerna från CLEAN. Lather är redan en favorit hos mig. En bas av musk och trä gör doften lite varmare än CLEANs andra väldigt lätta och fräscha dofter. Missförstå mig inte, Lather är väldigt fräsch, men annorlunda. Mmm.. och väldigt god.

CLEAN tillverkar tyvärr inte doftprover som vi kan skicka till kunderna. Har du vägarna förbi Accessoras butik & showroom på Kungsholmen i Stockolm (Arbetargatan 29), så är det bara att titta in för att provsniffa.

Vilken är din favoritparfym? Jag är nyfiken, berätta i kommentarsfältet!

2 kommentarer:

  1. Jag kör med clean orginal, men jag ska testa deenna!

    SvaraRadera
  2. jag använder gröna äpplet från dkny men har provat era parfymstick också, de franska. har detm till vardags!

    SvaraRadera