tisdag, december 06, 2011

Anine Bing for Cooee

Oh, se vad vi precis packade upp. Märket Cooee, en nyhet hos Accessora. Dessa smycken har Anine Bing designat för Cooee och jag tycker de är såå läckra. Enkla men otroligt snygga. Den här ringen kommer få sitta på mitt finger ofta.

Vilket fint halsband med texten MOM, finns även med texten LOVE. Det skulle jag bli otroligt glad att få i present av son och man.


Anine Bing for Cooee.


Isabella i det fina stjärnhalsbandet.


Modellen Mini i mini star halsbandet.

Anine Bing bloggar på Mama.

Smyckena från Anine Bing for Cooee går snart att beställa på Accessora.se

Upplagd av Annika.

4 kommentarer:

  1. Guud så fint!! Få upp dem i shoppen så jag kan beställa NU ;)

    SvaraRadera
  2. Visst är de! De finns online på Accessora.se nu så happy shopping :)

    SvaraRadera
  3. när kommer stjärnringen in igen? kommer ni få in den i butik (alltså den fysiska) och vart har ni flyttat? har varit sugen på att köpa ringen lääänge och äntligen bestämt mig!!

    SvaraRadera
  4. Annika Accessora18 april 2012 kl. 20:16

    Hejsan,
    Vi har en leverans på väg in som bör nå oss förhoppningsvis redan denna vecka.
    Den fysiska butiken på Kungsholmen finns inte längre, nu satsar vi på att göra webbshoppen ännu bättre! :)

    SvaraRadera