fredag, september 14, 2007

I min väska...

Har precis bytt väska och passade på att knäppa en bild på vad jag egentligen bär med mig varje dag. Kvinnor verkar ha en fascination för vad andra bär med sig i sina väskor, och jag är inget undantag.
Jag kan erkänna att jag även gillar att öppna andras badrumsskåp för att kika vad som finns där. Inte röra något, bara smygtitta lite försynt. Eh.. nu kommer jag nog inte få gå in ensam i mina vänners badrum när jag hälsar på.. hi hi.

- Rosa grannys clutch i ålskinn från Beck Söndergaard. Älskar materialet och färgen!

- Förvaring för kreditkort, även den från Beck Söndergaard.

- Mobil


- SL-kort

- DuWop Venomgloss i nyansen Lantana

- Biobiljett från söndagens bio


- Nycklar

- 3g uppkoppling. Är man datanörd så är man.

- Hundbajspåsar. Hur oglammigt som helst, men jag är en lydig medborgare. Borde kanske införskaffa de rosa istället?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar