fredag, november 30, 2007

Hjälp!

Hjälp vilken rusning det blev på lagerrensningen igår!
Jag var ensam i butiken mellan kl 12-14, eftersom Lizzie kunde börja först kl 14 och jag var helt slut när hon kom. Rusningen höll i sig hela kvällen och när vi stängde kl 20 hade jag så ont i fötterna att jag höll på att börja gråta (jag är inte van att stå i högklackat 8 timmar i sträck, därav dagens stövlar utan klack).

Det är så klart jätteroligt att så många kom och fyndade! Cashmeresjalarna och smyckena från Dada's Diamonds gick åt först.

Idag har vi plockat fram lite nya fynd så att det är värt att komma förbi även idag och imorgon.

Bland annat flera festväskor från Fancy Fanny (för 100 kr/st - passa på, de är perfekta till nyårspartyt!), underkläder från La Perla (100-200 kr) och väskor i konstläder (130 kr!)

Vi har även några läderväskor från Malling & Mikai kvar, bland annat denna bruna på bilden. Läderväskorna ligger alla på 500 kr/st (ord pris ca 1500 - 2500 kr). Några smycken från Kenneth Jay Lane finns kvar för 350 kr/st.

Det blev en suddig bild på en blåklädd Annika idag. Jag känner mig lite suddig idag så det känns som det passar bra.

Hoppas vi ses idag! (fredag och lördag har vi öppet kl 12-16).