måndag, november 19, 2007

Kvällsjobb...

Man vet att klockan är på tok för mycket när Seinfeldt börjar. Dags att slå igen laptopen för idag med andra ord.

Vi har fått in låda efter låda med nya produkter i butiken idag och efter mycket om och men lyckades jag och Lizzie få in dem på lagret. De nya väskorna finns upplagda i webbshoppen redan nu. Både kategorin vardagsväskor och festväskor har fått påfyllning. Många har frågat om den Marc Jacobs Stam-inspirerade väskan - den finns nu i lager igen. Men jag rekommenderar att beställa ganska snart, för de finns endast i ett begränsat antal.

Under veckan dyker även nya underkläder upp i webbshoppen, till exempel flera olika ursöta pyjamasset, bland annat det gröna på bilden här brevid. Jag har letat länge efter en mysig, bekväm och fin pyjamas. En kombination som inte är det lättaste att hitta, men denna stämmer verkligen in på mina önskemål.

Nej, stänga ner datorn var det jag skulle göra...