onsdag, januari 02, 2008

Mail, massor av mail



Så många mail. Jag har svarat på mail nästan hela dagen, men ännu är det många kvar. Väntar du mail från mig så kommer det så snabbt jag bara hinner. Jag var tvungen att ta en tepaus och dela med mig av några gulliga rader från Accessoras besökare:

"Vilken underbar hemsida jag hittade, massor med fina saker, det är nästan så man känner doften av era produkter när man bläddrar genom sortimentet. Fint presenterat och bra beskrivet." Coco

"Jättekul att se att ni fortsätter dominera bland de webshoppar som tex modebloggare hänvisar till - alltid med de bästa produkterna och ofta med nyheter. Gratulerar, bra jobbat!" Åsa

"Vill bara säga att Accessora har fantastiska produkter som jag inte hittat någon annanstans. Blincs mascara är den enda mascara som sitter kvar på mig en hel dag. Och jag har letat i många år efter en sådan. God bless! Och Beautypanelen - kanon med testare i olika åldrar!" Lena

"Mycket trevliga produkter - fick flera julklappar som var köpta här!" Eleonor

"Hej! Jag är en ny kund hos er, jag hittade hit av en slump och bara älskar era produkter. Underbar mix av vackra, prisvärda produkter. Jag skall sprida ryktet om er till alla mina vänninor! Ni uppmuntrar till att ta hand om sig själv! Tack!" Tora


Tack snälla ni, det är sådant här som ger inspiration till att göra ett bra jobb!