onsdag, februari 20, 2008

It can only get better

Italiensk mat och gott kaffe gör mig alltid på bättre humör. Lunchade på Fattoria Italiana, som måste vara ett av Stockholms absolut bästa caféer. På våren börjar jag alltid längta lite extra till Italien (då menar jag främst att jag längtar efter pastan och tiramisùn). Vi flyttade dit våren-01, nykära och lyckliga. Återvände dock hem till Stockholm tidigare än vi räknat med på senhösten samma år (jo, fortfarande nykära och lyckliga). Trots att jag är dalkulla är det Stockholm som känns som hemma för mig.
... Men gud, försöker jag slå rekord i sentimentalitet idag?!

Byter ämne:
Vi har precis fått in påfyllning på alla Jelly Pong Pongs produkter, och även några av deras nyheter (t ex Trifle som Bjooti berättat om tidigare) så nu ska jag försöka få lite ordning här istället för att svammla!