tisdag, mars 11, 2008

Dagens

Är fortfarande krasslig, men mår betydligt bättre än igår. Har tagit en rejäl sovmorgon. Fördelen med att driva eget företag är att man kan ta sovmorgon när man vill, nackdelen är att det inte finns någon annan som gör ens arbete, så man får arbeta dubbelt så mycket när man blir frisk. Nu har ju jag hjälp av ett gäng duktiga tjejer, men det finns ändå en hel del jobb som jag inte kan lämna ifrån mig, än.

Dagens: svart topp med rosettknytning DKNY, jeans H&M, svarta pumps som jag inte minns märket på.
Armband (men de syns visst inte på bilden) från Ms Bijoux och ett gammalt silverarmband som jag fick när jag avslutade min praktik hos Kronofogden 1998 (!) Jag gillar att spara smycken så att de får en historia. Att praktisera hos Kronofogdemyndigheten var spännande. Bland annat blev kronofogden (eller delgivaren som det heter) och jag jagade med en högaffel av en man som inte ville flytta... Sådan dramatik har vi inte i arbetet hos Accessora.