onsdag, mars 05, 2008

Den perfekta väskan?

Jag har länge letat efter den perfekta väskan. Den ska vara stor nog för att rymma min laptop. Men jag vill samtidigt att den går att använda även när jag inte bär med mig datorn, utan att kännas för klumpig.
Eftersom jag, som de flesta andra tjejer bär med mig minst 20 lipgloss, diverse annat smink, plånbok, handkrämer och en massa andra saker, så drar jag mig alltid för att byta väska och vill ha en som fungerar till flera tillfällen.
Samtidigt ska väskan så klart vara snygg, gärna i fint läder.

Det kan tyckas vara en ekvation som är svår att få ihop. Men, jag tror faktiskt att jag hittat den nu! Igår kom en leverans med ytterligare några av väskorna ur Ted Bakers vårkollektion. Där fanns denna skönhet:

En lagom stor väska som går att fälla ut så att den rymmer en laptop, underbart!

Jag har på mig jeans från dr Denim, stor t-shirt Indiska, mina nya skoletter från Scorett, Fuck off-halsband Locher's Paris.

Ted Baker väskan kommer upp i webbshoppen under veckan. Jag har lagt undan en till mig själv, så att jag hinner fundera på om jag ska köpa den. Den bruna Ted Baker väskan som jag var sugen på tog slut på några dagar, så här är det bäst att skynda sig!