måndag, mars 03, 2008

Rent hår - Simply Organic!

Förra söndagen när jag tvättade håret så slog det mig att det var ganska länge sedan jag tvättat det sist, och det kändes ändå rätt fräscht.
När jag tänkte efter så var det på onsdagskvällen jag tvättade håret sist. Tidigare har jag alltid känt ett behov av att tvätta håret varannan dag, men försökt hålla det till var tredje. Eftersom jag har ganska mycket hår som tar lång tid att torka och mina toppar blir torra och spröda om jag tvättar håret alltför ofta.

Jag är riktigt imponerad av Simply Organics, som jag använt i drygt en månad nu. Jag använder Simply Organics Volume schampoo och Moisture Rich balsam. Fyra dagar och håret känns ändå fräscht, det tycker jag är riktigt bra! (Eh, för att förtydliga - jag duschar även fast jag inte tvättar håret om nu någon undrar).

Jag hade tänkt blogga om Simply Organics och mitt rena hår redan förra veckan, men det glömde jag. Nu på kvällen satt jag och läste bloggar och såg att Bjooti testat Simply Organics och upplevde samma sak; att håret håller sig rent länge och då kom jag på att jag måste berätta om detta.

Simply Organics har defenitivt fått en plats bland mina favoritprodukter!