söndag, mars 09, 2008

Umberto Giannini snart hos Accessora


Snart kommer engelska hårvårdsmärket Umberto Giannini finnas hos Accessora. Serien "Beauty Secrets" är fuktgivande och passar alla hårtyper.

Jag provade "Overnight Beauty Moisture Balm" i natt, och tror att den kommer bli en favoritprodukt. Jag gillar produkter som verkar när man sover. Det är en intensivt reparerande och fuktgivande behandling som inte behöver sköljas ur när man vaknar.

Formen på flaskorna är lite rolig tycker jag, de för ju onekligen tankarna till andra grejer.

Prisnivån är riktigt bra, de sju produkterna ligger mellan 105-150 kr/styck.

Nu ska jag äta brunch, sedan väntar lite jobb. Jag tycker om att arbeta undan lite på söndagseftermiddagen, då börjar veckan bättre.
Jag har träningsvärk idag. Vi hade en riktigt effektiv båtfixardag i solen i Saltsjöbaden igår.
Visst är det härligt när man får börja vårstäda? Vårstäda lägenheten, förbereda inför sommarsäsongen, rensa badrumsskåpet och köpa nya vårkläder?