torsdag, juni 19, 2008

Bloggspan

Jag har scannat av vad som bloggats om Accessora och produkter från Accessora i veckan:

- Hotspot packar Ms bijoux inför midsommar

- Bjooti skriver om Jelly Pong Pongs söta Soap Popscicles

- Sofi Fahrman får många komplimanger för sin handkräm från Nougat London:
"Det är varken min parfym eller färg på solpuder som jag får mest komplimanger för utan min handkräm. Den doftar magiskt och jag har flera kompisar som köpt den efter att ha testat min. Den kommer från märket Nougat "fig & pink cedar". Du kan beställa den på www.accessora.se"

- Söta har Kenza bär Ms bijoux armband på sin skolavslutning.

- Tilisha är nöjd med sin leverans från Accessora: "Fick mitt paket från Accessora häromdagen. Blev sååå glad och sååå nöjd. Skitfina armband!"

- Även Natcha Peyre älskar Ms bijoux armband.


Som ni ser så är Ms bijoux väldigt ombloggat just nu. Det är så klart därför som vi har slut på många av de fina armbanden just nu, påfyllning på det mesta kommer i mitten/slutet av juli, så håll ut!