onsdag, juni 11, 2008

Nyhet från Freeze 24/7: Go Instant Smoother & Brightener

En nyhet från Freeze 24/7 har precis lanserats i Sverige, Freeze 24/7 Go Instant Smoother & Brightener.

Produkten kan användas både under och över make-up. Go Instant Smoother & Brightener dämpar, bleker och gör huden klarare och mjukare. Den fixerar även make-upen.
Ger ett omedelbart resultat som ökar lystern i huden och minskar synbart skavanker.

Flera skönhetsbloggare har testat Go Instant Smoother & Brightener och tycker så här:

- Lipglossbitch skriver "Förutom att det här är en ball liten pryl att plocka med sig så är det också en superduper primer. Den gör allt en primer ska göra, fyller ut linjer och skavanker så man får en len och slät yta att jobba på samt förlänger din foundations hållbarhet med åtskilliga timmar - dessutom fungerar den utjämnande på hudtonen."

- Bjooti skriver "Men bortser man från den dumma förpackningen är detta en strålande och underbar produkt. Jag kan bara önska att den var lite billigare, en aning större och kom i en bättre förpackning. Fast det känns nästan som “skit samma”, eftersom denna primer är så överlägsen alla andra jag har testat." och ger den 5/5 i betyg.

- Rocketqueen skriver "En superb, sammetslen primer med bra innehåll av skyddande antioxidanter som uppfyller alla mina grundläggande primerkrav och lite därtill"

Jag kan bara instämma, den är faktiskt fantastiskt bra. Jag har använt den flitigt de senaste veckorna!

Freeze 24/7 Go Instant Smoother & Brightener, kan beställas här.