tisdag, augusti 19, 2008

Barbette & Bjanca från Beck Söndergaard

Det blir onekligen många bilder på väskor så här i början på en ny säsong, men av era mail att döma så uppskattas dessa väskbilder i bloggen.


De här nya väskorna i lammskinn från Beck Söndergaard kommer att bli två av höstens bästsäljare tror jag! Barbette heter den stora modellen, den finns i svart och den gröna (oil green) som jag visar på bilden.

Bjanca heter den lilla modellen, som finns i den bruna (mocca) och i oil green. Jag gillar att man kan knyta axelbandet, så man väljer själv vilken längd man vill ha.

4 kommentarer:

  1. Fina väskor, lite dyra för mig men jag ska önska mig den lilla när jag fylle år!

    var komer din blus från?

    SvaraRadera
  2. > sara, blusen kommer från H&M, den finns i butik nu.

    SvaraRadera
  3. åh, vilken snygg grön färg på den stora väskan!!

    SvaraRadera
  4. ja, jag tycker det är jättebra med bilder där man ser när en riktigt person håller i väskan, det underlättar jättemkt! Fortsätt med det!!

    SvaraRadera