fredag, augusti 08, 2008

Ha-begär

Varje gång vi får in en ny leverans väskor från Beck Söndergaard så får jag svåra ha-begär. Förra gången var det Purse Deluxe som jag förälskade mig i.

Nu är det den här söta saken i ålskinn som går under namnet Bonnie som jag vill ta med mig hem.
Beck Söndergaards höstkollektion finns redan uppackad i Accessoras butik, men vi har inte hunnit få upp dem i webbshoppen ännu.

Toppen är nyinköpt, från Indiska, jag gillar den skarpt. Eller rättare sagt, jag gillar alla vita toppar och tunikor, det är så enkelt och snyggt till ett par jeans. Armanden är från nya märket Bados, som vi tyvärr inte heller fått upp i webbshoppen ännu. Det är alldeles för mycket annat som ska hinnas med just nu. Men snart så, håll ut!

Hoppas ni får en härlig helg, hej svejs!

11 kommentarer:

  1. Men skorna då, vad kommer de från? de var ju jättensygga?

    SvaraRadera
  2. Hörru, att inte uppdatera på en hel helg + måndag är inte ok! :-) Jag läser ju din blogg med kaffet varje måndag!

    SvaraRadera
  3. > anonym, skorna köpte jag i Manila, märke har jag ingen aning om. Något billigt krafs, men de är snygga tycker jag!

    Jag kan tyvärr inte göra inlägg på bloggen. Har kontaktat Bloggers support så snart funkar det förhoppningsvis igen!

    SvaraRadera
  4. Ok det förklarar ju saken, ser fram emot att bloggen funkar igen!

    SvaraRadera
  5. Vad tråkigt att du inte kan blogga :-(

    SvaraRadera
  6. Dröjer det länge innan det går att beställa de nya Beck Söndergaard i shoppen?

    SvaraRadera
  7. >anonym - Vi har precis fått bilder på Beck Söndergaards höstkollektion, så i denna vecka kommer de upp i shoppen.

    Tyvärr så kan jag fortfarande inte blogga pga något fel hos Blogger som drabbat flera bloggar. Jättetrist!

    SvaraRadera
  8. Men är den redan slut? Jag har planerat att köpa den efter löning, men nu går det ju inte att ebställa väskan i annat än svart??

    SvaraRadera
  9. > anonym, ja, den sålt slut tokigt snabbt! Kul att så många gillade den!
    Fler är på väg in, inom 1-2 veckor finns den i lager i den färgen Caramel igen, svarta finns fortfarande.

    SvaraRadera