onsdag, september 03, 2008

En usel bloggare


Jag är en usel bloggare. Dygnet räcker inte riktigt till just nu, vi har inventerat, vi har bokslut, höstleveranserna dräller in och självklart ska ju allt det övriga dagliga arbetet skötas också.

Ett nytt sminkmärke som jag testat under sommaren kom in idag. Jag ser fram emot att snart få upp det i webbshoppen, de har så många snygga färger och verkligen hög kvalitet på produkterna.
En del av Ted Bakers höstkollektion har kommit (ljuvlig!), Modströms höstnyheter och ett nytt väskmärke med barnvagnsväskor (heter det så?!) har dykt upp idag.

I en av alla kartonger låg min Ted Baker klänning. Visst är den fin?

5 kommentarer:

  1. jag tycker du ska skriva mer personligt i bloggen, det blir så stelt annars!

    SvaraRadera
  2. skötväskor heter det, hihi

    SvaraRadera
  3. ja, skötväskor. :))

    SvaraRadera
  4. åh klänningen var verkligen superfin!

    SvaraRadera
  5. modellen är faktiskt lik dig!

    SvaraRadera