måndag, september 08, 2008

Halsband från Adina och dagens sminkning

Adinas tiny halsband är ett sådant där smycke som jag tar på mig när jag inte har någon fantasi. Det är så litet, enkelt och rent att det funkar till allt.
Inom kort kommer vi få påfyllning från Adina. Halsbandet som jag har på bilden är ett gammalt från en provkollektion tror jag, det heter tiny square. Ett liknande fast med en cirkel istället är Tiny circle som finns i lager på accessora.se

Sminkat mig har jag gjort med:
- flytande foundation och concealer från det nya märket som kommer upp i webbshoppen inom kort
- Rouget är Susan Posnick Colorme i nyansen Camelia
- Fyllt i ögonbrynen har jag gjort med ögonbrynsskugga från Christian
- Mascara Esteé Lauder Magnascopic (jag vet, jag är otrogen!)
- Rosie Jane eye define i nyansen Fern

Jag borde nog använt ett matt puder i pannan också, men man kan inte komma ihåg allt en måndagmorgon. Jag ser fram emot att klippa mig i eftermiddag, minst en decimeter åker av för nu är jag trött på det här rufset.

Hoppas ni får en härlig start på veckan!

4 kommentarer:

  1. Du ä rjättevacker, fint med gröna ögon!

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Man ser knappt halsbandet, men det är vackert. Små nätta smycken är fint tycker jag, man behöver inte alltid vara så extrem för att vara snygg.

    SvaraRadera
  3. Fint! Det rouget har jag också på mig idag. :)

    SvaraRadera
  4. Tack, vad rara ni är!

    SvaraRadera