tisdag, oktober 21, 2008

En ny favorit

Varje höst i oktober så börjar min hud strama, flaga och kännas torr. När man tillbringar mer tid inomhus i torr luft och det blir kallare utomhus, så behöver huden extra fukt. Jag provade att gå över till en lite fetare ansiktskräm, men fick finnar på köpet.
Lösningen visade sig vara att fortsätta med den vanliga dagkrämen, men att komplettera med ett näringsrikt serum, REN Revivo-lift radiant day serum, har fått en plats bland favoritprodukterna i mitt badrumsskåp!

6 kommentarer:

  1. Låter verkligen som en produkt för mig!!

    SvaraRadera
  2. > Donnasandra, ja den är verkligen skön!

    SvaraRadera
  3. Den är superskön. Jag köpte den för några veckor sedan.

    SvaraRadera
  4. Åh, REN, älskade REN, jag blir nästan aldrig besviken på deras härliga produkter. Favoriten just nu är den där polkagrisskrubben! Brukar skrubba min torra hud och sedan hoppa i badet, då smälter den och doftar såå gott. Skrubb och badolja i ett!

    SvaraRadera
  5. Den kanske är något för mig då, blir alltid stram som satan så fort det blir kallt, inte skönt!

    SvaraRadera
  6. >JOhanna, ja, det är vanligt att huden stramar när det blir kallt. RENs produkter är ljuvliga!

    SvaraRadera