fredag, oktober 17, 2008

Tack till Veckorevyn.com

..och Ebba för en mycket bra blog award-gala igår!
I kategorin Bästa bloggbusiness där Miashopping, Blondinbella, Sigrid och Accessoras blogg var nominerade vann, som förväntat, Blondinbella. Andra som vann var vackra Kenza, Makeupoholic och Bloggkommentatorerna. Spana in alla vinnarna på Veckorevyn, stort grattis till alla!



Jag hade på mig klänning från Ted Baker, väska i ålskinn från Beck Söndergaard, armband från Angela Gotborn. Sminkat mig har jag gjort i stort sett bara med Glominerals (förutom lipplumper från Freeze).


Bjooti-Katarina och Mia var nominerade i kategorierna bästa sminkblogg respektive bästa bloggbusiness. Vi var ett gäng som möttes upp på Anglais (som Linda hade styrt upp)innan vi gick vidare till galan på Sturecompagniet.


Katarina har shoppat sin coola väska från Modström.


Ebba och Efva Atling delade ut pris.


Ebba och Josefin Craaford


Ebba och modellen Vicky Andrén


Carolina Gynning både vann och delade ut pris


Snyggaste paret på efterfesten på Hells Kitchen var mina vänner Corinna och Janouz. Efterfesten var dock lite sömnig så vi gick hem ganska tidigt.

Det var otroligt roligt att träffa och hälsa på alla vars bloggar man följt! Vi fick även en jättesöt proppfylld goodiebag, designad av Anna. Stort tack till VR!

5 kommentarer:

  1. Guud vad du var fin i den klänningen, och håret, håret!! :)

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Måste säga att det var ett bra klänningsval, såg dig igår (hann dock inte fram för att hälsa, det var ju trångt) och den var supersnygg!

    /L

    SvaraRadera
  3. Du var superfin! Tyvärr såg jag inte dig på galan, annars hade jag kommit fram och pratat lite. :)

    SvaraRadera
  4. Tack för en kul kväll!

    SvaraRadera
  5. Vad kul det var att träffas. Tack för en trevlig kväll :)

    SvaraRadera