onsdag, november 12, 2008

ELLE har testat Revitalash

ELLE har provat Revitalash ögonfransnäring (som finns att beställa från accessora.se) och tycker att den ger ett synligt resultat efter 3 veckors användning.

Jag har själv provat Revitalash i några veckor nu, och kommer inte klara mig utan den i fortsättningen! Den är pricey, men absolut värd pengarna. Jämför med en tillfällig ögonfransförlängning som kostar ungefär lika mycket, men bara håller i cirka en månad.

Jag upplever att mina fransar är tätare, fylligare och inte går av lika lätt.

2 kommentarer:

  1. det är ju dyrt.. finns det inget billigare alternativ.

    maila till isabell.andersson91@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. > Isabell - visst är det mycket pengar, men om man jämför med alternativen som finns för att få längre fransar, ögonfransförlängning (eye lash extensions), så kostar det ett par tusen och håller bara lite drygt en månad, så tycker jag inte att 1295 kr för att få längre, fylligare egna fransar är så dyrt faktiskt :-)

    SvaraRadera