onsdag, december 03, 2008

Snyggt sotade ögon med Glominerals Smokey Eye Kit


Jag är urdålig på att lägga snygg ögonmake, oftast kör jag på det naturliga med bara en tunn eyeliner och mascara, eftersom jag aldrig lyckas med sotningar (Bea däremot, hon kan det där).

Nu lanserar Glominerals ett Smokey Eye Kit som med fyra nyanser och en instruktion underlättar för oss ögonmakenoviser. Kitet kommer in till Accessora i början på nästa vecka, lagom till decembers alla fester. Jag hade behövt det idag för nu ska jag ut och äta lite.

4 kommentarer:

  1. shit, det där verkar ju hur bra som helst. Jag är kass på att sminka ögonen så det där vore något för mig.

    SvaraRadera
  2. Det där kitet såg ju helt suveränt ut. Jag är lika dålig jag på att lägga skuggor. Skulle vilja lära mig dock. :-)

    SvaraRadera
  3. Vilken bra grej

    Det tipset tar vi upp i bloggen

    http://bloggtipsarna.blogg.se/2008/december/antligen-kanske-det-blir-lattare-att-fixa-sot.html

    SvaraRadera
  4. Javisst verkar det bra! Jag är så sugen på att testa!

    SvaraRadera