Tyvärr så har inte vår mail fungerat som den ska under dagen p g a tidigare driftstörningar. Många har ringt oss på kundservicechatten istället, jag passar även på att svara på de vanligaste frågorna vi får just nu här i bloggen också:
Hinner jag få min beställning innan jul?
Ja, om du beställer mot faktura eller postförskott (ej e-faktura) innan klockan 12 den 18/12 (torsdag) så hinner du få beställningen innan jul. Gäller varor i lager.
Kan jag betala mot e-faktura idag och få beställningen innan jul?
Tyvärr så kan vi inte lova leverans innan jul vid e-fakturabetalning som görs idag. Det beror på att bankens överföringstid (d v s från det att du gör utbetalningen tills att vi mottar den) är 1-3 vardagar och vid betalning mot e-faktura skcikas beställningen först när din betalning inkommit.
Vilka öppettider har ni i butiken?
På torsdag har vi extra julkvällsöppet till kl 20 och även extra söndagsöppet kl 12-16. Övriga öppettider i jul & nyår är:
Öppet som vanligt denna vecka (vecka 51)
+ Kvällsöppet 18/12 kl 12 - 20.00
+ Söndagsöppet 21/12 kl 12 - 16.00
Måndag 22/12 kl 11 - 16.00
23-28/12 STÄNGT
29-30/12 kl 11 -18.30
31/12 - 6/1 STÄNGT
Om ni har någon annan brådskande fråga så skriv gärna en kommentar här i bloggen så går jag in och svarar lite senare ikväll. Accessoras kundservice återkommer med svar på era mail imorgon när allt fungerar som det ska igen. Trevlig kväll!
Hej! Har en fråga om en ändring i min order, men jag har mailat den till er, det är ok med svar imorgon!
SvaraRadera