lördag, mars 21, 2009

Favorit i mitt kök


Jag älskar att laga mat och passar på så fort tillfäle ges, igår kväll blev det riktigt lyckade hemlagade hamburgare, coleslaw, avokado och granatäppelssallad. Mmm..
Något jag däremot inte gillar är doften av t ex lök som kan sätta sig fast på fingrarna. Fy tusan så äckligt det kan lukta. Nu mer står den här flytande tvålen från Crabtree & Evelyns Naturals serie på vår diskbänk, den tar bort lukt på fingrarna från såväl fisk som lök. Mycket bra!
Även en del andra nyheter från Crabtree & Evelyn har kommit in, kolla in nyhetssidan på accessora.se

Nu tittar Herman på mig med bedjande ögon så vi ska ta en långpromenad till Vinterviken för lördagsbrunch. Ulrika jobbar i Accessoras butik, kl 12-16 är det öppet idag. Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. bra tips, ska jag genast spana in!
    Vanli gul lök luktar värst tycker jag, fy.

    SvaraRadera