måndag, mars 30, 2009

Skönhetsbibeln


På Accessoras sminkbord ligger Skönhetsbibeln, en sprillans ny bok om skönhet skriven av Karina Ericsson Wärn, som även skrivit boken Underbart om underkläder. Skönhetsbibeln finns att köpa hos bl a Bokia vid utgivningsdatumet 7 april.

På framsidan syns bland annat Egyptian Magic från Accessora och även i boken finns flera produkter från Accessora med. Väldigt kul tycker jag!
Jag har bara hunnit bläddra igenom boken än så länge, men den verkar verkligen heltäckande, den tar upp allt man vill veta om hårvård, kroppsvård, smink och injektioner.

3 kommentarer:

  1. Kan du inte skriva en lite längre recension när du har läst den? Så man får veta om den är värd att köpa alltså=)

    SvaraRadera
  2. Oh, där har vi en bok jag måste investera i. Gillar hennes andra böcker- har "Chic" hemma som hon har skrivit och den är mycket intressant.

    SvaraRadera
  3. Annika Accessora2 april 2009 kl. 14:25

    Men oj, jag har missat att svara på era kommentarer, förlåt!

    > Paula - Absolut, jag lovar att återkomma med recension!

    >Veronica -, tack för tipset, visste bar att hon skrivit Underbart, som är riktigt bra!

    SvaraRadera