tisdag, april 28, 2009

My best friends


Jag gillar att ha lite färg i ansiktet, men när man är gravid ska man undvika solen, eller använda starkt solskydd, eftersom man lätt får pigmentförändringar i huden (som inte alltid går bort efter graviditeten).

Så, i vår och sommar är bronzers mina bästa vänner. Jelly Pong Pongs Omnibronze är sedan länge en storfavorit, den innehåller inget skimmer eller glitter, jag kompletterar den med gloMinerals Shimmer brick som ger lätt färg och innehåller även lätt skimmer. Med två produkter, en utan skimmer och en med, får man skimret där man vill och slipper se ut som en levande discokula.


Så här blir resultatet, lite svårt att se på bild, men huden får lite extra lyster och en lätt solkysst look. Att överdosera solpuder är ett big no no. Tänk überopererade rich ladies på Östermalm, de brukar gilla att doppa näsan i bronzers. Hua.

4 kommentarer:

  1. Lovar dyrt och heligt att komma ihåg att "bronza" mig i sommar. Älskar resultatet men glömmer alltid bort det... innan någon snäll människa påminner mig. Tack! :-)

    SvaraRadera
  2. Annika Accessora29 april 2009 kl. 16:20

    Ja visst gör det att man känner sig lite fräschare :)

    SvaraRadera
  3. Å man får grattulera! När väntas tillskottet?

    SvaraRadera
  4. Annika accessora3 maj 2009 kl. 20:17

    > Helena - Tack! I juli, så det närmar sig :)

    SvaraRadera