söndag, maj 03, 2009

Ses vi på onsdag?


Hoppas ni haft en härlig helg, och precis som jag, haft annat för er än att sitta inne vid en dator.

Jag tänkte bara säga hej så här på söndagskvällen och berätta att nu på onsdag så har vi mingel och boksignering av Karina Ericsson Wärns nya bok Skönhetsbibeln hos Accessora. Jag hoppas att vi ses då!

Du får även rabatt på omtalade allroundkrämen Egyptian Magic (eftersom den syns på framsian av boken) och 10% rabatt på hela Accessoras sortiment under kvällen!

Var? Hos Accessora på Fleminggatan 107, Stockholm
När? Onsdag 6 maj kl 17-20

För dig som inte har möjlighet att komma så bjuder vi på frakten vid beställning från accessora.se den 3-6 maj, läs mer här.

2 kommentarer:

  1. Jag funderar på att komma men jag får se hur det blir.:)

    SvaraRadera
  2. Annika accessora4 maj 2009 kl. 13:33

    Du är varmt välkommen!

    SvaraRadera