tisdag, juni 02, 2009

Diona och lite svammel


Den perfekta sommarväskan är för mig en liten lättmatchad sak med lång axelrem, som bara rymmer det viktigaste; kreditkort, mobiltelefon, nycklar och läppglans.
Den här väskmodellen som går under namnet "Diona", från Beck Söndergaard är en sådan. Den finns i knalligt randigt och crémefärgat.

Visst är orchidén vi har i butiken fantastisk? Den har blommat så vackert i flera månader. Nathalie har köpt den, jag måste be henne springa iväg för att köpa fler, hon verkar ha tur med det. De orchideer jag inhandlat är just nu bara två kala pinnar...


Så här såg jag ut i solen igår (konstiga vinklar på dessa bilder men jag hann inte ta fler) i ett par av mina favoritshorts från Tiger och solbrillor från Sergio Tacchini. Ett par nya solbrillor står verkligen högt upp på min inköpslista, men jag har så svårt att hitta en modell som passar mitt ansikte. Kate Walkers "Helter Skelter" ligger dock bra till.

Nu ska springa några ärenden på stan och äta lunch med en vän innan jag återvänder till bokföringen...

3 kommentarer:

  1. Den cremefärgade var helt underbar

    SvaraRadera
  2. Håller med Caroline här, den i creme är ljuvlig!

    SvaraRadera
  3. Annika accessora2 juni 2009 kl. 18:22

    Ja visst är den fin, perfekt i sommar!

    SvaraRadera