torsdag, juni 04, 2009

Suddig

Den här bilden blev suddig, men passande, det är så jag känner mig just nu.
Skulle kilat iväg på gravidyoga ikväll, men det här vädret suger musten ur mig. Var tog sommaren vägen?
Jag håller tummarna för att det blir sol när söta Ulrika tar studenten imorgon, hurra hurra! När jag tog studenten, för ganska exakt 10 år sedan (alltså allvarligt, vart tar tiden vägen?!) så var det förvisso sol, så alla foton ser så där idylliskt perfekta ut, med klarblå himmel och blommande syréner. När man tittar närmare, då ser man att våra tår och ben är blå av kyla (det var 8 härliga grader varmt även då).

Det var armbandet som jag har på mig som inlägget skulle handla om egentligen. Gillar det. Det kommer från märket Mint.

Nu ska jag åka hem och fixa en god sallad (vattenmelon och fetaost, det måste ni testa!) att krypa upp i soffan framför Draknästet med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar