onsdag, juli 01, 2009

Godingar från Bados


Jag har efter trevlig lunch med Kicki suttit koncentrared vid datorn hela eftermiddagen. Nu när jag precis skulle kila härifrån märkte jag att tjejerna packat upp en ny leverans med massor av snygga armband från Bados. Jag var såklart tvungen att prova dem!
Dessa snyggingar med blå detaljer matchar min klänning från Ida Sjöstedt. Håll utkik i webbshoppen så kommer de snart gå att beställa, i Accessoras butik finns de redan att köpa, skålen med Bados-armband är väldigt poppis.

2 kommentarer:

  1. Hei! Det ser så fint ut i butikken deres. Vil også si at dere har veldig flotte ting! Lykke til videre! Og med snart baby;)

    Med hilsen fra en annen gründer i Oslo

    SvaraRadera
  2. Annika accessora3 juli 2009 kl. 16:27

    Kul med läsare i Oslo :)
    Tack tack vad kul att du gillar butiken!

    SvaraRadera