torsdag, juli 16, 2009

En skön dag


Slängde mig precis i soffan med laptopen efter en dag på stan. Jag trivs verkligen bäst när jag håller mig sysselsatt. Började dagen med ett möte i solen och fantastiskt god laxlunch på Mälarpaviljongen, sprang på Accessoras förra granne, söta Lolux-Lotta, som jag träffar alltför sällan nu mer. Besök hos barnmorskan för ultraljud, provade bärsjalar på Bonti, men köpte en nappflaska.

Svängde sedan förbi Accessora för att hämta upp en del viktiga papper, stämma av några jobbgrejer med Nathalie och köpa en ny burk av Mama Mio Tummy Rub stretchmark butter, magen fortsätter onekligen att växa - som ni ser.
Jag är otroligt nöjd med Mama Mios produkter. De har verkligen varit sköna under hela graviditeten och huden är mjuk, fin och elastisk.
Till magen har jag under graviditetens 6 sista månader använt slut på en Tummy Rub Oil och en Tummy Rub Cream (personligen gillar jag krämen bättre än oljan, men det är en smaksak), så produkterna räcker väldigt länge, trots att jag smort in mig rikligt varje dag.

Nu, broccolipaj till middag!

7 kommentarer:

  1. Vilken fin barnvagn ni har! :-)

    SvaraRadera
  2. Jättefin vagn, vad är det för märke?

    SvaraRadera
  3. Jag använde också Mama Mios produkter och kan varmt rekommendera dem.

    SvaraRadera
  4. Annika accessora17 juli 2009 kl. 17:34

    Tack, ja jag gillar också vagnen, hoppas vi får använda den snart bara!
    Det är en bugaboo, så klart, som alla har :)

    SvaraRadera
  5. Annika accessora17 juli 2009 kl. 17:34

    > Mia, kul att du också är nöjd med Mama mio!

    SvaraRadera
  6. Hej Annika! Hoppas du mår bra. Tänkte bara fråga vad är det för tyget du har i bugaboo, har aldrig sett sådant. -Rakel

    SvaraRadera
  7. Annika Accessora21 juli 2009 kl. 10:41

    Hej Rakel!
    Det är en sufflett i Burberry tyg, jag vet dock inte vart man kan köpa dem, vi har köpt Bugaboon begagnad, den är superfin tycker jag :)

    SvaraRadera