söndag, oktober 11, 2009

Favoritprodukter från Accessora



Hos Englasshowroom.com kommer du under hösten kunna delta i tävlingar och vinna fina priser från Accessora. Första tävlingen har varit nu i helgen. Det var riktigt kul att läsa tävlingssvaren där Englas besökare berättar om sina favoritprodukter från Accessora, här är några:

Anna skriver:
"Hej Hopp! Jag tycker faktiskt om det mesta hos Accessora - de har en jättebra webbshop med ett härlig utbud på produkter som ibland kan vara svåra att hitta på andra ställen. De har introducerat mig till många "blivna klassiker" så som till exempel Rosebud Salve, Jelly Pong Pongs underbara produkter och nu senast Simply Organics härliga schampo. Min stora favorit från Accessora just nu är dock en fantastiskt svart/mörkgrå väska från Beck Söndergaard som heter "Edla". Den har en liten toffs fram och är helt fantastisk - Me like!"

Katja skriver:
"En storfavorit för mig är 'Egyptian Magic all purpose healing skin cream'. En underbar produkt som följer med mig överallt i väskan. Kan inte vara utan! ;D"

Åsa tycker om Mama Mio Boob tube:
"Boob tube från Mama Mio är faktiskt så fantastiskt bra som alla säger, den är jag numer beroende av. Huden blir fantastiskt mjuk och fin."

Michaela skriver:
Nougat Hand Sanitiser! Handdesinfektion är något jag för tillfället inte klarar mig utan men de från apoteket är så tråååkiga! Den här är mycket finare och trevligare! Dock får man ju torra händer av desinfektion så då passar ju handlotion perfa!
Tack för en mycket trevlig och bra blogg!

Malin gillar Revitalash:
"Revitalash ögonfransnäring har gett nytt liv till mina tunna, trött fransar =) Den är guld värd!"

Isabelle gillar Freeze 24/7:
"Jag skulle välja Freeze 24/7 Instant Smoother & Brightener. Hittade den första i usa för drygt ett år sedan. Enda krämen som får fason på hyn. Min är fet-glansig, denna kräm hjälper! Min syster torr, krämen hjälper henne också. Även mamma älskar denna. Kort och gott en helt underbar primer som håller vad den lovar! Väldigt fräsch känns den i ansiktet också! Verkligen värt att lägga pengar på!"

Smilla skriver:
"Mycket vilja ha saker finns det där =)
Här läst mycket om Estelle & Thild så skulle gärna prova deras caring body cream."

Mickan gillar Secreta Weapon:
"Jag älskar Secret Weapon mascara från Mirénesse. Jättebra mascara som går att tvätta bort lätt med ljummet vatten, kladdar inte. Super!"

Malin gillar REN:
"Min favorit är REN Perfect skincare set
Har setet hemma men har än så länge bara hunnit testa ögongelen, helt underbar!"

Alva gillar Cakes handpeeling:
"Hej :D

Accesora har så himla mycket fina saker, man kan knappt välja! men jag gillar Cake Beauty Milk Made Hand & Cuticle Buffer. Händerna blir mjuka och sköna. Den är superbra!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar