torsdag, december 31, 2009

Gott nytt år och märkesrea!


Hej på er! Jag tittar in en snabbis för att önska er ett gott nytt år och ge er bloggläsare ett litet förhandstips; nu är det ännu mer rea på märkesprodukter på accessora.se.
Bland annat från kvalitetsmärken som Dr Brandt, Voluspa, CLEAN, John Masters Organics, Smith's Rosebud, Mama Mio, Julie Sandlau och Edge. Produkterna finns kvar i väldigt begränsat antal till reapris, så passa på.


Här ser vi fram emot hummer och skumpa ikväll. Jag vill tacka er för året som gått, tack för att ni läser och besöker Accessora. Önskar er en riktigt trevlig nyårsafton och ett fantastiskt 2010!

3 kommentarer:

  1. Kikar in för att tipsa dig om tävlingen som jag har på min blogg just nu.. men upptäcker vilken spännande blogg du själv har så jag passar på att fråga om vi ska följa varandra via bloglovin?

    Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  2. tack själv för fint utbud! Gott Nytt år!

    jag skulle vilja fråga hur du tyckte det fungerade att bli mamma och ha företag?

    SvaraRadera
  3. Annika Accessora4 januari 2010 kl. 20:10

    Okana, got tytt år till dig med!

    Lisa j, jag har svarat på din fråga i ett inlägg i blogge idag :)

    SvaraRadera