torsdag, februari 25, 2010

Favoriter på lagerrensningen


Igår jobbade vi sent med att plocka fram alla produkter till lagerrensningen som satte igång kl 12 idag. Det finns många godbitar till riktigt bra priser! Några av mina favoriter är:

- Philip B shin shine spray, 175 kr. Gör håret fantastiskt blankt! (Ord prid 325 kr. Philip B kommer i nya förpackningar, därför kan vi erbjuda riktigt bra priser på de tidigare). De nedsatta priserna på Philip B gäller även i webbshoppen.
- Mobilficka i mjukt ålskinn från Beck Söndergaard och många andra fina accessoarer från Beck Söndergaards tidigare kollektioner, från 80 kr.
- Smycken från TIMI, jag gillar dessa i svart onyx. Från 100 kr.
- Negligé från La Perla. Trilla inte av stolen nu, men dessa är nedsatta till 150 kr (ord pris 1295 kr)!
- Solglasögon från Karen Walker, 900 kr (Ord pris 1900 kr). Även Le specs solglasögon finns på lagerrensnige för 200 kr (Ord pris 349-599 kr).
- Hanky Panky trosor i utgående färger (t ex turkos, orange och lila, snyggt på en brun rumpa i sommar!)

Och mycket mer! Vill du se vad mer som finns på lagerrensningen, så finns info här.


Tyvärr fins inte möjlighet att ha lagerrensnigen på nätet. Öppettiderna i butiken på Fleminggatan 107 är:

Torsdag 25/2 kl 12.00 - 20.00
Fredag 26/2 kl 11.00 - 18.30
Lördag 27/2 kl 12.00 - 16.00

Välkommen!

På nätet får du som inte kan komma FRI FRAKT, gäller hela torsdagen ut! Ange kod SPRINGFF.

5 kommentarer:

  1. varför går det inte att ha på nätet?!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag är ett stort fan av eran webshop och bestämde mig idag för att ta mig en promenad till eran butik, med en vännina.
    Vi stod och kollade armband b.la och jag provade 2 st som jag tyckte var fina. Jag märkte att en i personalen sneglade på mig lite extra för att jag stod och provade dom. Min vännina köpte 2st armband för 600kr och jag gick ut ur butiken innan henne för jag stod och pratade med en vän jag träffade på inne i butiken.När min vännina går ut ur butiken efter mig så frågar expiditen henne var armbandet jag provade var. Det hänger ju där sa hon då. Jag fattade ingenting först men sen berätta min vännina att hon frågat och som hon antytt att jag snott det. Jag tyckte det var lite väl fräckt när min vännina precis handlat där.
    Om hon nu tyckte det var jobbigt att jag provade armbanden så kunde hon ju erbjudit sig att hjälpa oss ist för att stå och glo som att vi skulle sno något. Ville bara framföra detta och tycker verkligen det var ett tråkigt bemötande. Jag brukar inte klaga men jag blev faktiskt förvånad av expiditens paranoja.
    Jag har köpt mkt på eran webshop och tittar in ofta men jag kommer tyvärr aldrig mer köpa utav er. När man kommer in i en butik vill man känna sig välkommen och inte uttittad som att man ska sno nåt. Jag förstår att det var en del folk men ni var tre i kassan och ni kunde faktiskt frågat om vi behövde hjälp om ni nu tyckte att det var opassande att jag provade armbanden.
    Hälsningar Anna

    SvaraRadera
  3. > Anonym, På lagerrensnigen säljer vi ut varor som kommer från tidigare kollektioner, som inte ligger uppe i webbshoppe längre. När vi håller så låga priser som vi gör på lagerrensningen fins det inte möjlighet att administrera hanteringen av varora på nätet, det kostar för mycket.
    Men för de kunder som inte kunde komma bjöd vi istället på frakten på nätet, då ka man ju passa på att shoppa lite nyheter fraktfritt också!

    > Hej Anna!
    Tyvärr så händer det att varor snattas i butiken och därför måste personalen hålla uppsikt, särskilt när det är mycket folk i butiken som på en lagerrensning. Det är såklart jättetråkigt när det sker missförståd, som i detta fallet och det ber vi verkligen om ursäkt för.
    Har du fler frågor/funderingar så får du gärna maila mig direkt, min mailadress står här till höger i bloggpresetationen.

    SvaraRadera
  4. Hej, hej,
    vill bara säga tack och bock för lagerrensningen! Var inne en sväng i torsdags och gjorde några fynd, kunde dock inte släppa några grejor ur huvudet, så jag var "tvungen" att pipa förbi idag också. Vill bara skicka en uppmuntran att fortsätta med lagerrensningar! Jag kommer garanterat.

    SvaraRadera
  5. Annika accessora1 mars 2010 kl. 12:57

    > Anonym, vad kul att du hittade lite som du gillade!
    Lagerrensningar kommer vi fortsätta ha en-två gånger per år, du är varmt välkommen :)

    SvaraRadera