fredag, april 16, 2010

gloPressed Base Glo Minerals får högsta betyg!

Sminkbloggen på DN.se har testat mineralfoundation och på första plats kommer gloPressed Base från Glominerals, som säljs hos Accessora:


"1. gloPressed Base, Glo Minerals, 439 kronor. Ett av de bästa underlag jag har testat i alla kategorier. Bättre än många flytande foundations. Är lätt att applicera, täcker bra, ser inte kakigt ut. Dessutom går det fort och lätt och jag kan inte komma på ett enda minus. Mer än att den naturligtvis kommer att ta slut en vacker dag och kanske känns lite odrygt, just därför…"

7 kommentarer:

  1. Jag kan bara instämma, Glominerals foundation är kanon!

    SvaraRadera
  2. Hej .. vilken nyans har du, jag blir tokig av denna djungel av nyanser, är svårt o se på hemsidan vilken som passar. jag är väl ganska "normal" i hy

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Kör på natural om du är osäker, den drar inte åt varken rosa eller gul utan är neutral. Sedan måste du avgöra om fair, light, medium eller dark är rätt för dig.
    Kom till Accessoras butik på Fleminggatan 107 och prova om du bor i Sthlm!

    SvaraRadera
  4. hej jag är oxå förvirrad av nyanserna men om du skulle typ rekomendera den med mest gult i och är i medium nyansen,får dock inte bli orange aktigt,utan typ rihannas hudfärg ungefär men kanske lite ljusare,
    kommer in om jag har vägarna förbi stockholm men just nu kan jag bara inte hålla mig ifrån att köpa,har hört så bra om den.=)

    Mvh kim

    SvaraRadera
  5. Annika Accessora2 maj 2010 kl. 19:13

    Hejsan Kim,
    Honey och Golden passar för gul till olivfärgad underton, Honey är mörkare än Golden så till Rihanna passar nog Honey medium skulle jag gissa (det är svårt att avgöra när man inte sett personen irl).
    Kom gärna förbi butiken för att prova så hjälper personalen dig!

    SvaraRadera
  6. Kan man köpa små prover av glominerals så man kan se vilken ton som passar bäst?, bor i skåne och vet inte var man hittar de i buktiker här.

    SvaraRadera
  7. Annika / Accessora16 maj 2010 kl. 19:30

    Hej Madde!
    Absolut, du behöver inte köpa, vi skickar gratisprover!
    Här hittar du mer info:
    http://www.accessora.se/glo-liquid-foundation.htm

    SvaraRadera