onsdag, november 10, 2010

Dagens make med mera

Dagens make-up: gloConcealer i natural under ögonen, gloLiquid foundation, även den i natural, gloMatte powder i pannan för att undvika blankhet, lite lätt med skuggor från gloSmokey eye kit, gloBlush i sweet och gloGloss i peony, mascara glömde jag ta med på bilden, jag använder Revitalash just nu. Jag älskar verkligen gloMinerals, produkterna har gjort min hy så mycket bättre, den har varit rent bedrövlig tidigare.

Så här blev resultatet. Herregud så svårt det är att fånga make-up bra på bild.

Jag gillar den här läderväskan, J-punk från Beck Södergaard.

Dragkedjan är en snygg detalj på en annars väldigt enkel väska.

Örhängena är ett riktigt budgetkap. 49 kr, från Dazzling. Armbanden kommer från House of Natalia och Bijoux by Us.

Upplagd av Annika.

2 kommentarer: