tisdag, november 16, 2010

I mitt badsrumsskåp

Jag använder hudvård från REN skincare, rengöringsmjölk för torr hud eftersom min hud blir torrare nu när det är kallare ute, REN Vitamineral radiant day cream, REN Active 7 radiant eye serum och jag har precis börjat använda Revitalash ögonfransnäring.


Idag har jag första använt gloFace primer som jämnar ut och förbereder huden på make-upen. Jag har applicerat gloEyerevitalize och gloBrightener Highlighter under ögonen för att ge ett piggare intryck. Sedan har jag sminkat mig med gloPressed base i natural fair som appliceras med Blender brush, det är en stor mjuk borste som är bra för att applicera mineralmake-up på större ytor. Jag använder gloBlush i nyansen Sweet och mascara från Blinc.


En enkel vardagsmake-up, så här blir resultatet!


Upplagd av Vendela.

3 kommentarer:

  1. Jätte fin hy du har Vendela. Blev lite nyfiken nu på RENs hudvårdserie.
    Ha det gott.

    SvaraRadera
  2. Hej Estela,

    Tack vad gullig du är!
    RENs produkter är verkligen kanon och min hy har blivit så mycket bättre sen jag började använda produkten.

    REN finns även i fyra olika serier som gör att det finns en produkt för alla hudtyper.

    SvaraRadera