tisdag, december 07, 2010

En favorit i mitt badrumsskåp

Vi har hektiska dagar hos Accessora just nu, det är som december ska vara. Här kommer ännu ett sent kvällsinlägg, att hinna blogga på arbetstid är inte att tänka på just nu.

Jag tänkte tipsa er om det här sköna ansiktsserumet från REN skincare, nu när det är 20% rabatt på REN t o m 12/12.

Rose O12 facial serum är faktiskt den bästa ansiktsprodukten jag testat på väldigt länge, ja, jag kan kanske till och med gå så långt att säga att det är den bästa ansiktsprodukt som jag har använt (och då har jag testat de allra flesta produkter som vi säljer hos Accessora och många andra märken).

Serumet doftar milt av ros, är lättapplicerat och går snabbt in i huden. Huden blir silkeslen, återfuktad och får fin lyster. Jag brukar ha problem med torr hy när det är så kallt ute som det varit de senaste veckorna, men denna vinter har min hud känts välbalanserad.
Jag gillar att serumet kan användas både morgon och kväll, att ha flera olika produkter att hålla reda på och släpa med sig kan vara lite tröttsamt i längden tycker jag.
I love it!

REN Rose O12 facial serum passar torr, mogen, känslig och trött hud.


Upplagd av Annika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar