fredag, januari 07, 2011

Annikas reafavoriter

Jag är trött på vinterns murriga färger, nu vill jag shoppa till våren och sommaren. Stella snakeskin bangle i en knallig färg från allas vår favorit Rachel Leigh får gärna sitta om min arm.

Jag älskar Julie Sandlau och jag älskar färgen på stenarna på dessa candy hoops. Tänk er till bunbränd hy, en liten klänning och en somrig drink vid poolen. Jag kunde inte längta mer efter sol och bad.

Nåväl, vi ska ju igenom vintern och sedan en alltsomoftast ganska kall vår innan vi får sippa drinkar iklädd svala klänningar.
Dessa söta läderhandskar med volang blir perfekta ihop med vårjackan. Lily heter de och kommer från Rules by Mary.

La Perla gör bh:ar värdig en gudinna. Passformen är otrolig, spetsen exklusiv och materialet fantastiskt. Jag vill ha New roses bra från Malizia by La Perla.

Inte på långa vägar lika sexig som bh:n från La Perla, men ack så praktisk under tunna linnen och t-shirtar är den här Magic air bh:n från Huit.

Trött, och för tillfället även sjuk, småbarnsmamma som jag är, behöver jag en bra ögonmask. Nordic Treat Hydrogel eye patches innehåller champagne och man kan lägga dem under ögonen och slappna av i ett varmt bad (förslagsvis med just ett glas champange!), men man kan även lägga på dem över make-up under arbetsdagen för att strama och pigga upp, det passar mig och mina trötta ögon utmärkt.

Vill du reashoppa? Det gör du här!


Upplagd av Annika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar