torsdag, februari 24, 2011

Turkosa drömmar

Jag vet att det är tröttsamt att tjata om det här vädret, men nu behöver vi lite värme på den här sidan jorden.
Den här fantastiska ringen är på väg in till Accessora och jag vill bära den snarast, till en somrig klänning och brun hud.

En gång i tiden, som känns fastligt långt borta, hade jag ett visum till Australien och bodde i huset längst ut på denna udde. Jag börjar faktiskt fundera på om det är något fel på mig som istället valde en, förvisso trevlig, Stockholmsförort och större delen av året i kyla.
Ja, det var en kvällsfundering härifrån soffan, nu ska jag fortsätta gå igenom inköpsordrar.

Upplagd av Annika.

1 kommentar:

  1. Superfin sommarring! :)
    Kul att du hittade till mig privat! :) Ni verkar vara ett så härligt gäng och vi är jätteglada att Bohemian Luxury kommer finnas hos er!
    Perfekta stället! ;) Paketet är på väg...
    Hoppas ni blir nöjda.

    Ha en underbar helg! Mvh Evelina

    SvaraRadera