tisdag, mars 15, 2011

Elins favoriter

Mina favoritprodukter från Accessora just nu är:

Jättesöt somrig neccessär från det för Accessora nya märket Lisbeth Dahl. Den är extra stor så att allt får plats. Sedan är ju ugglan i pastellfärger riktigt söt.

Wonder-full balm från Mama Mio har blivit en av mina stora favoriter. Den hjälper mig med torra armbågar, läppar och framförallt händer och nagelband. Inte bara mammor som kan använda den helt enkelt! Sedan doftar den riktigt gott med, ett stort plus!

Fickspegel från Lisbeth Dahl, supersöt att ha med i väskan om man vill ta en snabbtitt på hur grymt snygg man är!

Jag tror jag är kär i allt som är korall, inte nog med att denna supersöta väskan från Rules by Mary är i korall utan den har även en fin rosett. En solklar sommarfavorit!

Upplagd av Elin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar