onsdag, mars 09, 2011

Flow och grönt är skönt

Idag har jag en dag med flow, ni vet; när dagen börjar med att sminket hamnar där det ska, barnet klär sig utan alltför stora protester, man är i tid till dagis, kommer till favoritcaféet precis när kaffet är nybryggt, t-banan kommer utan att man behöver vänta, man är tidigt på jobbet.

Dagens lipgloss: glogloss i nyansen peony, från gloMinerals. Övrigt smink: gloProtective liquid foundation, solpuder Avanya, globlush i nyansen Paradise och mascara Enormous Lash.

Att grönt är en av vårens stora färger har väl ingen missat. Jag har alltid älskat grönt och jag tycker det här lilla väskan från Rules by Mary är fantastiskt söt. Den vill jag ha i vår och sommar.

Så här ser väskan och jag ut.

Jag har redan hunnit bocka av flera to dos från dagens lista, ja jag har ju till och med hunnit göra detta långa, om än lite svamliga, blogginlägg innan kl 10. Snart ska jag på lunch i trevligt sällskap på East.
Today is a good day.


Upplagd av Annika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar