tisdag, mars 01, 2011

För trötta ögon

Halsband från Tree på en trött mamma.


Min son tycker det är en överskattad aktivitet att sova. Tur att jag har lite solbränna kvar från solsmestern, det räddar det mesta.


De här tre trotjänarna har fått jobba hårt idag. Jag lägger först på gloEye revitalize, den har en kylande effekt som piggar upp och ljusreflekterande pigment trollar bort det mörka under ögonen. Sedan duttar jag på gloConcealer runt ögonen och avslutar med gloBrightener highlight.

Hoppas ni får en bra, pigg start på denna månad!

Upplagd av Annika.

2 kommentarer:

  1. Vilken fin helhet du fått till i din outfit. Vart har du köpt din härliga tröja?

    SvaraRadera
  2. Annika Accessora1 mars 2011 kl. 14:06

    Tack! :)

    Tröjan är från H&M (tyvärr, den är i acryl så den är redan nopprig, hade önskat att det var ett bättre material så att man kunde använda den längre, för jag gillar verkligen färgen och modellen).

    SvaraRadera