onsdag, april 06, 2011

And the winners are...

I tävlingen där vi var nyfikna på vilka produkter från Accessora som står på er önskelista i vår har följande tre vunnit presentkort på 150 kr. Anna, Line och Filippa, maila oss så får ni er presentkortskod.


Anna som bland annat önskar sig Hanky Pankys bralet:
"Åh vilken toppentävling!
-Jag skulle vilja ha Joyce purse eftersom den ger mig sommarvibbar och skulle passa perfekt till den bohochica stilen i sommar.
- Jag skulle även vilja ha en Vitry pincett i cerise eftersom jag hört så mycket gott om dem och färgen gör mig glad!
- Under alla fina oversizelinnen skulla jag vilja bära Hanky Panky bralet i färgen Candy efterosm den skulle vara otorligt smickrande till solbrännan!
Kram Anna"


Lise som fastnat för (I am) a Sex goddess från Neotantric Fragrances och skriver:
"Åh! Jag är så mycket för less is more nu för tiden, och utan en massa visuella detaljer blir det mer fokus på vad man faktiskt bär. Är alltså helt nere i att hitta de perfekta dofterna och hud- och hårvården, som också uttrycker min person. Så att jag kan känna mig fräsh och på topp i bara svarta jeans och en svart tröja med snyggt fall med lite ringar.
Jag är inne på, och fascinerad av (I am) a Sex Goddess av Neotantric Fragrances. Erkänner att jag fastnar lite extra just för namnet, så härligt kaxigt bara.
Jag älskar Les Garconnes förpackningar, och det är bara så fint att bära med sig en i väskan - jämt. Tycker att Hommage á Gabrielle är en så intressant doft, och vore ett grymt tillskott hos mig.
Känner också att en lagom bränna vore score, och jag måste därför bulkra på med bra solvårdsprodukter; Green Apple body moistrurizer spf 20, av Juicy Beauty".


Och Filippa som bland annat gillar Maloas silkesscarf:
"Det är ju nästan ett Mission Impossible att välja men om jag är så illa tvungen:
En sjal från Maloa Anna i korall, snyggt vårigt.
Ett Littmarck Kabla Plain i rosa, för att skynda på våren lite.
En röd Bit Of Sweden dataväska för de var ju så snygga och bara jättesnygga."



I mars hade vi även en Bohemian Luxury-tävling. Vinnaren av ett Bohemian Luxury smycke är Estelle Ton som skriver:
"Mitt favoritsmycke från Bohemian Luxury är "Lucky Parrot" för att de har en otroligt vacker design med många fina detaljer! Den är helt enkelt bara så otroligt fin".

Och vinnaren av ett presentkort på 150 kr är Katrin Lind.

GRATTIS till vinsterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar