fredag, april 29, 2011

Fredagens utstyrsel

Jag kör på byxdress idag.


Och halsband "heavy rolo chain" med laboraditstenar från Syster P.


Dagens make-up:

Jag använder REN skincares ansiktskrämm för normalhud, sedan börjar jag med primer och flytande foundation från Glominerals. Tar Glominerals Brightener highlight under ögonen och gloBlush rouge i nyansen sweet.
Blincs mascara på fransarna och på läpparna Freeze 24/7 lipplumper, den genomskinliga. Lipplumpern sätter igång blodcirkulationen, läpparna får fin färg och blir lite fylligare.


Jag har använt Revitalash ögonfransnäring sedan slutet av februari ungefär och tycker resultatet blir riktigt bra. Så här ser mina fransar ut nu. Tyvärr så tänkte jag inte på att ta en före-bild, men mina fransar är betydligt längre och det är lättare att få fint resultat med mascara.

Upplagd av Vendela.

1 kommentar: