tisdag, april 26, 2011

Dagens

Vilket väder vi har, hörrni! Hoppas påskhelgen varit bra, min har varit ljuvlig med ledighet, familj, grillning och båtfix. Men jag gillar ju mitt jobb så nu ser jag fram emot en ny vecka, gärna med sol och luncher på uteservering.

Jag har på mig armband "Colorful Charlotte" från Maloa idag (och ett gammalt armband som jag inte minns vart det kommer ifrån).

Och örhängen från Lotta Djossou.

Jag tycker alla Lotta Djossous smycken är fantastiska, så detaljrika och välgjorda.

Dagens make-up består, som de flesta andra dagar av:

- En bas av foundation och under eye concealer från gloMinerals
- Rouge i nyansen Paradise, gloMinerals
- Eyebrow mousse från Blinc
- Mirenesse Secret weapon mascara
- Lipgloss i nyansen Peony och Shimmer brick palette från gloMinerals (shimmer brick är verkligen magisk, den ger huden lite extra glöd. Jag gillar att anvnda den nu när huden fått lite naturlig färg).
- Nagellack i nynsen Ballet Slippers från Essie


Upplagd av Annika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar