fredag, maj 27, 2011

Daisy Beauty

I helgen ska jag läsa nummer 2 av nya tidningen Daisy Beauty.

Jag bläddrade igenom lite snabbt och hittade TanCan bronzer: "ger resultat på en gång".

Och fem snygga skönhetsredaktörer som ger sina bästa budgetprodukttips.

Therese, skönhetsred på Damernas Värld tipsar om två produkter som säljs hos Accessora: Lee Stafford torrschampoo och klassikern Smith's Rosebud.

Flera artiklar i tidningen fångade mitt intresse. "Det är livet som skrämmer mig - inte häxor" (word på den), "Fluffmagepanik?" (ja! jag har inte tränat på.. eh.. ja, sedan Erik föddes och han fyller visst snart 2 år, oj då), "Drömmen om ett barn" (jag imponeras av kvinnor som väljer att skaffa barn på egen hand) och "Den nyttiga snabbmaten" (ja, med tanke på fluffmagepaniken alltså).

Så, har du inte redan läst Daisy Beauty, spring och köp, eller prenumerera (3 nr 49 kr)!


Nu önskar jag er en megatrevlig helg! So long!

Upplagd av Annika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar