tisdag, maj 24, 2011

Illuminate

Fantastique! Det är bara det ordet som kan beskriva nyheten gloIlluminating sheer tint från Glominerals. Jag skulle beskriva den här produkten som en primer med ljusreflekterande pigment i. Den gör huden slät och silkeslen samtidigt som man får en fin lyster och glöd. Och vem behöver inte det..?! Sheer tint Illuminator får helt klart en plats bland mina favoritprodukter.

Jag såg att Malin som skriver bloggen Sublimt recenserat produkten här, så här skriver hon:

"Vem vill inte ha ett snyggt glow i hyn, ni vet sådär så att huden ser lite fuktig ut. Det är svårt att få till den looken men med hjälp av olika produkter kommer man rätt nära i alla fall. glominerals glosheer base tint är en lätt, ljusreflekterande kräm som kan användas antingen ensam, under foundation eller uppblandad med flytande foundation. Syftet är att få ett snyggt glow som ger den åtråvärda “daggiga” ytan och som dessutom trollar bort fina linjer och stora porer.

Jag tycker faktiskt att den funkar riktigt bra! Jag har använt den ensam efter fuktkräm och därefter borstat på en lätt mineralfoundation från glominerals som även den ger en vacker lyster. Att den dessutom är dryg och kommer i en praktisk tub gör inte saken sämre. Med andra ord har vi ännu en vinnare från glominerals – märket som sällan gör mig besviken".


Upplagd av Annika.

2 kommentarer:

  1. Fin blogg ni har, det vore jätteroligt att se lite bilder på era skyltfönster (fönsterskyltningen alltså :))

    SvaraRadera
  2. Annika Accessora24 maj 2011 kl. 13:53

    Kul att du gillar bloggen!

    Några bilder på fönsterskyltningen kan vi ordna någon dag :)

    SvaraRadera