torsdag, juni 23, 2011

Bloggat

Dags att spana in vad som bloggats om produkter från Accessora igen!


Hur snygg är inte Killercolors i den här sminkningen?
GloMinerals GloProtective Liquid Foundation Satin II - Natural-fair, GloMinerals Blush - Bellini, GloMinerals GloEye Shadow Trio - Champagne Rose, GloMinerals GloPrecision Eye Pencil - Twilight Blue, GloMinerals GloRoyal Lip Crayon - Countess Coral


Solen, kom fram nu så vi får se ut så här! Therez är ursnygg i Bohemian Luxurys virakde bikini i modellen Ibiza.


Även Engla gillar Bohemian Luxurys virkade Ibiza bikini.


Bloggen En mammas dag har jag följt länge. Weronica bjuder på så mycket inspiration och vackra bilder. Här en fin bild med Littmarck-armband.


Engla har satt ihop en Western-inspirerad outfit med väska från Urban Expressions och halsband Bohemian Luxury.


Mogi gillar gloMinerals och skriver:
"Jag har hittat mina favoritprodukter när det kommer till att få den PERFEKTA solkyssta looken. Mitt brunpuder kommer från GloMinerals och går under namnet “Sunkiss” (Kostar 439 kr).
Sen har jag världens bästa highlighter från GloMinerals som heter “Gleam” (Kostar i vanliga fall 380 kr, men är nu på kampanj för 199 kr) och utan att skämta, detta ÄR världens bästa highlighter, jag kommer personligen aldrig använda något annat, skapar en magisk lyster! Alla GloMineralprodukter finns hos Accessora".


Käthe har shoppat ett Erica Weiner halsband på Accessoras rea.




Therese är så snygg i korallfärgad klänning, ring från Bohemian Luxury och armband One Earth cuff från House of Natalia.


Vackra Annawii i armband från Disney couture och ring JohannaN.

Spana gärna in tidigare "bloggat-inlägg"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar