tisdag, juni 21, 2011

Paper beads & lip crayons

Jag har verkligen fastnat för Mothers for All's paper beads halsband, jag som annars bara brukar bära små nätta halsband. Kanske för att det känns bra att göra något gott med sin ytlighet.
Gillar detta turkosa, tror att det kan bli fint till en ljus, skir sommarklänning eller vit blus också.

"Du ser ut som en söt liten flicka!" säger Vendela. Hm, jag är faktiskt hennes chef.

På läpparna har jag en nyhet från gloMinerals: gloLip Crayon. En stor härlig läppenna. Den är supermjuk och lättapplicerad, glider över läpparna. Jag gillar att den inte är så täckande, som ett lipgloss i pennform ungefär. På bilden ovan syns nyanserna (från vänster): Empress rose, Imperial pink och Countess coral. Jag har tagit ganska mycket på min hand för att nyansen ska framgå, så mycket behöver man inte applicera på läpparna.
Så här ser Empress rose ut på mig.



Upplagd av Annika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar